sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Muutettu on!

No niin...keskustaeläminen saa alkaa. Oon saanut asuntoni kivaan kuntoon :)
Ekan yön aikana mulle tuli flunssa tai hengitystieongelmia....minä tietty vainoharhaisena ihmisenä pelkään, että täällä asunnossa on jotain hometta tai muuta hengitysteitä ärsyttävää. Noh...vieläkin on tuo "flunssa" päällä. Toivottavasti katoaa ja osoittautuu oikeaksi flunssaksi.

Kuvia en voi laittaa, sillä olen kadottanut kameran laturin sekä kännykän piuhan :( Niitä tulee myöhemmin, kun saan lainaksi kyseiset vempaimet.

Flunssan keskellä ja muutenkin vähävoimavaraisena saikulla ei ollut helppoa muuttaa. Väsymys painoi aika nopeasti. Oon siksi itestäni ylpeä, että sain kaikki pakattua ja purettua ja siivottua. Eirtyiskiitos muuten loppusiivouksesta äitille ja isälle muuttoavusta!

Kohta pitäis lähteä tutkimaan ympäristöä ja etsimään syötävää. Toki...tutut huudit tietyllä tavalla nämä on, mutta ei asumismielessä.

Senare!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti